Dafo Brands ledningssystem SBA Axess levereras till Best Western Time Plus Hotel

Reshi Chibba VD/Hotellchef, Time Hotel och Sara Jansson, Front Desk Manager, Time Hotel och Micael Carlsson,Chef Riks- och Storkundsavdelningen, Dafo Brand AB.

Best Western Plus Time Hotel, ett modernt lifestylehotell i centrala Stockholm använder SBA Axess, Dafo Brands digitala ledningssystem för systematiskt brandskyddsarbete (SBA).

Systemet hanterar allt som har med SBA att göra. Genom att logga in via dator, mobil eller surfplatta kommer personalen snabbt åt fullständig information om det egna brandskyddet.

”SBA Axess har gjort det mycket lättare för oss att gå över till ett modernare system och det förenklar hela SBA-arbetet. Man får en unik överblick och missar inga kontrollobjekt. Det är lätthanterligt och allt finns på samma plats. Man kan enkelt skicka ut information om avvikelser för uppföljning och få bra statistik från rapporterna. Det spar tid för den som kanske inte har SBA som sitt heltidsjobb. Det är enkelt att gå in och följa upp och se hur SBA-arbetet går. Vi är mycket nöjda”, säger Sara Jansson, Front Desk Manager på Best Western Plus Time Hotel.

”Vi ser att många företag vill arbeta allt mer aktivt med brandsäkerheten, men på ett enklare sätt. SBA Axess är ett effektivt och lätthanterligt ledningssystem där du som inloggad kan utföra kontroller, hantera dokumentation, få statistik och live-rapporter, riskinventera och planera gemensamma aktiviteter.
Systemet säkerställer att brandskyddet på företaget och i byggnaden ständigt håller absolut högsta beredskap”, säger Thomas Sparring, vd på Dafo Brand AB.

Thomas Sparring, vd, Dafo Brand AB
Tel: 08-506 405 60, thomas.sparring@dafo.se

Jeanette Chevalier, marknadschef
Tel: 08-506 405 01, jeanette.chevalier@dafo.se

Läs mer om SBA Axess här!