Reklamation, garantier och avvikelser

Vi på Dafo arbetar för att du som kund alltid ska bli nöjd med det du beställer. Om du av någon anledning behöver reklamera en produkt eller tjänst ber vi dig fylla i nedanstående formulär för att få en så snabb och smidig hantering som möjligt. När vi mottagit din reklamations/garanti/ avvikelseregistrering återkommer vi till dig med en bekräftelse samt returordernummer (RMA-nummer), returadress och övrig information. Vid retur av gods måste RMA-blanketten bifogas med godset och samtliga kollin ska vara märkta med RMA-numret. Om det gäller transportskadat gods är det viktigt att ni fotar det skadade godset och mailar till reklamationavvikelse@dafo.se. Märk mailet med RMA-nummer. OBS! När det gäller returer av produkter kontaktar ni aktuell säljare som ni köpte produkten av. Tack för hjälpen!

  • Formulär

    Registrerande firma / kund måste anges
    Kundnummber måste anges
    Kontaktperson måste anges
    Telefonnummer måste anges
    E-post måste anges
    Order- eller projektnummer måste anges
    Mottagningsdatum måste anges
    Retur/reklamation/avvikelseorsak måste anges

    Meddelande

    Beskrivning måste anges